يا جماعة أنا فى أول مرة قريت القصة دى قريت ان اللى يقراها هتعجبه وهيضحك عليها قوى ,
وبصراحة مكنتش مصدقة, لكن بعد ما قريتها مش هتصدقوا لو قلت لكم انى ضحكت ضحك فوق المتوقع بجد .
..وبصراحة عجبتني قوى وحبيت أنكم تشاركوني فيهاويقال ان القصة دى حقيقية عن زواج بنت . وبحكيلكم عن قصة زواجها
الغريبه ...
البنت دي عندها اخوات أكبر منها وأصغر منها وهي لسه متخرجة من
الثانويه العامه.. المهم في البيت كل يوم الدور على واحدة من البنات تطبخ
وبعدين ترمي المخالفالة عند الباب المهم جا دور البنت اللي أتكلم عنها كانت
سهرانة مع اخواتها لحد الساعة 2 الصبح...وبعدها اخواتها طلعوا يناموا
فوق... وهي قعدت تنظف المطبخ وتشطب عليه.. وقامت طلعت المخالفالة عند
الباب ...المهم البنت قالت ليه أحطها عند الباب؟! خليني أتشجع وارميها في
المخالفالة احسن.. وطلعت بره في الشارع وكان الشارع فاضي.. جدا وكانت
الساعة حوالي 3.30 المهم لما طلعت علشان ترمي المخالفالة قفل باب
بيتهم وقعدت المسكينة في الشارع ... فكرت ترن الجرس خافت أبوها
يتخانق معاها..( لأن أبوها شديد)... وطلعت في الشارع مش لابسه الا لبس البيت ..
المهم حست أن صوت بيقرب.. صوت عربيه!! قامت مسكت المخالفالة وقلبتها
ودخلت جواها .
المهم كان اللي جاي ابن الجيران.. كا ن لسه راجع من سهرة ظريفة مع أصحابه .. .
المهم جا ابن الجيران ووقف العربيه وطلع المفتاح عشان يدخل للبيت بس سمع صوت يتحرك في المخالفالة؟؟!!
واستغرب إن الزبالة مقلوبة قام قرب من عندها ...و جا بيرفع المخالفالة
...إلا صرخت البنت وقالت: لالالالا... قال: بسم الله الرحمن الرحيم. . إنتي إنس ولا جن؟! قالت: والله إنس.
قال إنتي ايه اللي جابك هنا؟؟!!... وقالت له: القصة وهي
متغطية بالمخالفالة واترجت ابن الجيران يساعدها... قال: خلاص متخفيش...
قام قرب عربيته من باب البيت و ركب فوق العربيه ونط وفتح للبنت الباب..
وقالها: ادخلي بسرعةاحسن حد يشوفك... قامت مسكينة ما صدقتش. رمت المخالفالة .
.وطلعت ودخلت وقفلت الباب على طوول....
وابن الجيران واقف ما اتحركش المهم.. ما مرش على الموضوع ده يومين إلا جا وخطبها من أبوها واتجوزها...هههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
والله قصة زواج غريبة وعلى فكره يقال الموضوع ده زى ماقلت يقال انه حقيقي وحصل بالفعل...
واللي يعيش ياما يشوف ويسمع .
على العموم ربنا يسعدهم ويوفقهم ونتمنى لهم زواج موفق وحياة حلوه.. سمعونى احلى زغروته
ههههههههههههههههههههههههههههههه
دههههههه
د
:ض10
:
وبصراحة مكنتش مصدقة, لكن بعد ما قريتها مش هتصدقوا لو قلت لكم انى ضحكت ضحك فوق المتوقع بجد .
..وبصراحة عجبتني قوى وحبيت أنكم تشاركوني فيهاويقال ان القصة دى حقيقية عن زواج بنت . وبحكيلكم عن قصة زواجها
الغريبه ...
البنت دي عندها اخوات أكبر منها وأصغر منها وهي لسه متخرجة من
الثانويه العامه.. المهم في البيت كل يوم الدور على واحدة من البنات تطبخ
وبعدين ترمي المخالفالة عند الباب المهم جا دور البنت اللي أتكلم عنها كانت
سهرانة مع اخواتها لحد الساعة 2 الصبح...وبعدها اخواتها طلعوا يناموا
فوق... وهي قعدت تنظف المطبخ وتشطب عليه.. وقامت طلعت المخالفالة عند
الباب ...المهم البنت قالت ليه أحطها عند الباب؟! خليني أتشجع وارميها في
المخالفالة احسن.. وطلعت بره في الشارع وكان الشارع فاضي.. جدا وكانت
الساعة حوالي 3.30 المهم لما طلعت علشان ترمي المخالفالة قفل باب
بيتهم وقعدت المسكينة في الشارع ... فكرت ترن الجرس خافت أبوها
يتخانق معاها..( لأن أبوها شديد)... وطلعت في الشارع مش لابسه الا لبس البيت ..
المهم حست أن صوت بيقرب.. صوت عربيه!! قامت مسكت المخالفالة وقلبتها
ودخلت جواها .
المهم كان اللي جاي ابن الجيران.. كا ن لسه راجع من سهرة ظريفة مع أصحابه .. .
المهم جا ابن الجيران ووقف العربيه وطلع المفتاح عشان يدخل للبيت بس سمع صوت يتحرك في المخالفالة؟؟!!
واستغرب إن الزبالة مقلوبة قام قرب من عندها ...و جا بيرفع المخالفالة
...إلا صرخت البنت وقالت: لالالالا... قال: بسم الله الرحمن الرحيم. . إنتي إنس ولا جن؟! قالت: والله إنس.
قال إنتي ايه اللي جابك هنا؟؟!!... وقالت له: القصة وهي
متغطية بالمخالفالة واترجت ابن الجيران يساعدها... قال: خلاص متخفيش...
قام قرب عربيته من باب البيت و ركب فوق العربيه ونط وفتح للبنت الباب..
وقالها: ادخلي بسرعةاحسن حد يشوفك... قامت مسكينة ما صدقتش. رمت المخالفالة .
.وطلعت ودخلت وقفلت الباب على طوول....
وابن الجيران واقف ما اتحركش المهم.. ما مرش على الموضوع ده يومين إلا جا وخطبها من أبوها واتجوزها...هههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
والله قصة زواج غريبة وعلى فكره يقال الموضوع ده زى ماقلت يقال انه حقيقي وحصل بالفعل...
واللي يعيش ياما يشوف ويسمع .
على العموم ربنا يسعدهم ويوفقهم ونتمنى لهم زواج موفق وحياة حلوه.. سمعونى احلى زغروته
ههههههههههههههههههههههههههههههه
دههههههه
د
:ض10
: